torsdag 15 januari 2009

Vänner mår vi bra av!

En riktigt god vän är något av det dyrbaraste som finns. Jag har här gjort en LO av ett kort som jag tycker är så fint på min bästa väninna Charlotte! Denna LO kommer att pryda ett av mina album som jag tänkte skulle bli ett speciellt "mina vänner album". Fina album hittar ni här!

Jag tycker om att skriva ut vilket år kortet är ifrån....blir speciellt roligt att ha vartefter tiden går ...

Material:

Papper från Bo Bunny, Splendor. Blommor från Prima och thickers. Charlotte har jag stansat ut med min cuttlebug (finns mycket prisvärd hos handarbeta!) i rosa cardstock.

Jag även använt mig av Just the edge, både hjärtan och fjärilar. Fjärilarna har jag klippt var och en för sig och vikt upp vingarna lite samt lagt dit en klick stickles!

Kramar // Sara (Team Handarbeta)

1 kommentar:

Ylwa sa...

Vilken härlig LO!!
*kram*
Ylwa