fredag 15 maj 2009

Studentkort

Det gäller att vara ute i god tid. En manlig kusin till mig tar nämligen snart studenten och för första gången är jag inte ute i sista sekunden. Ett ganska enkelt kort, men jag ville inte ha det för krussidulligt när det är till en kille. Det är tur att det finns så underbara papper som är perfekta för ändamålet!!!



Cardstock: Bazzil - Date Swirl (helt slät)
Papper: Maja Design - Sommarkalas, - Lyckliga Dag
Dekorationer: Band (privat), Fyrklöver, Brads
Text: Making Memories Mini Shimmer Alpha (slut i lager)

Tänk på att låta enkelheten styra dig emellanåt!

// Petra

3 kommentarer:

BellaMio sa...

Det passar verkligen till en kille! Och precis som du säger så finns det ju hur många fina papper som helst just till detta!

Ylwa sa...

Snyggt studentkort!! Sitter själv och gör studentkort på löpande band just nu - och för att inspirera och utmana mig själv försöker jag göra dem så olika som möjligt.
//Y

Happy Anna sa...

Ett jättefint kort! Perfekt för en kille. Fint med bandet, hur har du satt fast det?
Kram