söndag 21 februari 2010

Handarbeta söker Gäst-DT!

Nu ni kära vännner!
Nu får ni en möjlighet att vara med å inspirera med oss! :-)
En gång i månaden (söndag) kommer vi nämligen ha en gästdesigner som skapar med oss här i Handarbetas inspirationsblogg!
***
Visst låter det spännande!?
Om du vill vara en som har chansen att få gästa oss så gör så här:
Skicka ett mail till oss på handarbetagd@gmail.com där du skriver vem du är och lite om dig själv. Bifoga ett par alster samt gärna en länk till din blogg så vi kan gå in och titta närmare på dig! Skriv åxå om vad du tycker mest om i scrap/kort/alter världen, vad DU vill bidra med här i bloggen och vad du är mest nyfiken på att göra.
***
Sista ansökan för denna gäst-DT möjlighet är den 7 mars kl. 23.59 - du har alltså två veckor på dig att söka. Vår första gästdesigner kommer att visa upp sina alster här i bloggen den 21 mars!
***
Vi ser verkligen fram emot att få se era ansökningar!
***
Massa kramar från Maiden å resten av teamet!

7 kommentarer:

AnnaLe sa...

Vad roligt, ska definitivt knåpa ihop en ansökan. Däremot undrar jag hur varannan söndag blir en gång i månaden ;).

Yoli Design sa...

Kom igen tjejjer... Sök nu!! Världens goaste team att komma till!! Å ja, det ska bli så skojj för oss att få ha lite nya förmågor med oss!!

Hejja er!!

Kraaaaaaaaaam

Anna sa...

Hej, hej! Jag vill gärna vara med och söka. Dessvärre har jag ingen blogg, vad gör jag då??
Önskar alla lycka till, som är med och söker! Kram & scrappa på!

Unknown sa...

Hej Anna

Du söker i alla fall och skickar med ett par fotograferade alster i mailet.

Alla ska ha en chans!

Kram, Fia

Anna sa...

Åh, va´kul! Då gör jag det. Tack =) /Anna

ScrapMyran sa...

Ooo så roligt, att jag inte har sett detta tidigare!! Ska genst knåpa ihop en ansökan =)

Josåfin sa...

TRIST att jag hittade detta först nu;-(
jag skulle gärna vilja testa nång gång...
hoppas det kommer fler tillfällen!