torsdag 18 juni 2009

Nästan midsommar...

Hej igen alla!
Hoppas ni haft det bra i regnet. Nu kan vi bara hoppas på en fantastisk midsommar med massor av sol :)
Det ena kortet idag är gjort efter önskemål från beställaren som ville ha ett kort med både tårta och blommor på. Jag som vanligtvis inte jobbar så mycket med blommor fick nu chansen att använda dom ljuvliga blommorna som nu finns i shoppen.
Till detta kortet har jag använt,
Enfärgat vitt: Bazill Bling - Diamond
Enfärgat rosa: Bazill - Cotton Candy
Enfärgat grönt: Bazill - Hazel
Mönstrat: K & Company, Madeline - Wild Roses
Blommor: Blossoms - Ros 6 mm, Prima - Mini Gypso - Rosa & Off White

Nästa kort jag tänkte visa är ett födelsedagskort.
Den lilla pappersblomman som jag använt här har jag fått av vår fantastiskt kreativa Suss, hon har använt sig av Cuttlebug - Flowers - 2 dies med lite antikt musikpapper och en ljuvlig knapp, vem kan motstå, man blir ju inget annat än inspirerad :)

Det andra materialen som jag använt är,
Enfärgat gult: Bazill Bling - Bright Lights
Enfärgat rosa: Bazill Bling - Lip Gloss
Mönstrat rutor: Inkido - Ljusrosa ruta
Mönstrat blommor: Doodlebug - Floral

Jag önskar er alla en underbar midsommar!!
Kram

8 kommentarer:

SCS sa...

Underbara kort!
Du är så duktig Anna!

Kram, Fia

Ylwa sa...

Härligt somriga kort Anna!!
Ha en trevlig midsommar.
*kram*
Ylwa

Carola sa...

Jättesnygga och stilrena kort!

Yoli Design sa...

Härliga kort... riktigt glada å härliga... blir pigg å glá av dem...

Kraaaaaaaam

~ Sophia ~ sa...

Alltid lika snygga och stilrena kort, Anna!
Gillar verkligen hur du får fram effekter i det enkla.
Trevlig midsommar på dig oxå.
KRAM!

Happy Anna sa...

Tack mina vänner!! Hoppas ni alla får en riktigt underbar midsommar.
Kram
A

BellaMio sa...

Två riktigt härliga och somriga kort du gjort Anna! Kul att du fick utmanas att plutta dit lite blommor oxå!

Kram och Glad midsommar på dig!

Pappersdraken sa...

Håller med di andra- verkligt glada och somriga kort!Kul med knappen...;)
Kram, Suss