fredag 12 juni 2009

Så var det återigen min tur att blogga. Denna gång har jag använt de fina Maja Design pappren som bakgrund till berättelsen om Mirandas 8 års dag. Jag har svårt att få till det bra när det är mer än ett foto, tycker alltid att det känns kompakt på något vis. De härliga färgerna på pappren lättar dock på trycket tycker jag!



Detta har jag använt:

Bazzil - Windy
Maja Design - Prästkragar och Passion
Tim Holtz Journaling Ticket
Making Memories Mini Brads - Metallic
Charms - Clover Luck
Blomma - Gardenia
Prima - Say it in Crystals
American Crafts Thickers Foam - Subway (den röda är slut, men jag länkar till den blå)


Det var allt för mig den här gången. Hoppas vi fortsätter ses framöver, trots att det börjar bli semestertider.

// Petra

3 kommentarer:

Lena50 sa...

Men det var ju en jättefin LO, härliga färger, som höra kalas till :)/Lena

Happy Anna sa...

Jättefin LO!!! Känns somrig och kalasig med dom fina färgerna, tycker det funkade jättebra med flera kort.
Kram

Ylwa sa...

En glad LO med glada färger!!