fredag 21 augusti 2009

Min sista LO för Handarbeta

Ja, det är faktiskt så som rubriken säger. Detta är min sista LO för Handarbeta. Jag slutar här för att testa något nytt.
Här kommer en LO som handlar om när vi var på min pappas 60 års fest i somras. Paulina bestämde sig helt plötsligt för att förvandla sällskapet till pirater. Just på fotona är det hennes mormor.
Jag har använt mig av ett fantastiskt snyggt papper från KI Memories, fram och baksida. Missa inte detta papper, eller dekorationerna heller för den delen, för det är såå snyggt!



Detta har jag använt:

Bazzil - Dark Brown
KI Memories - Sparkles (fram och baksida)
Bazzil - Juste The Edge, Walnut
Prima - Fabulous Journaling Notebooks
Crystals - Flourishes Clear C
Prima - Caboodles B
Prima - Mini Gypso, Gul
Prima - Mini Gypso, Lavender
Stickles - Crystal och Black Diamonds
Nunn Design - Flourish
Making Memories - Mini Shimmer Alpha (slut i butik)

Det var allt jag hade att erbjuda denna sista gång! Glöm nu inte att kika in i butiken, för där finns så mycket mer än det jag har visat här idag och nyheter ramlar in hela tiden. Tack för mig!

// Petra

3 kommentarer:

Yoli Design sa...

Ja, lycka till med allt i framtiden.. Du är ju så superduktig!! :D Kommer bli tomt utan dig tjejjen!!

Kraaaaaaaaaaam

Ylwa sa...

Så tråkigt att du lämnar oss - men lycka till hos designat!!
*kram*
Ylwa

Unknown sa...

Det är vi som ska tacka för den tid som har varit! Var rädd om dig vännen!

kram, Fia