onsdag 5 augusti 2009

Prima igen

Av en ren tillfällighet visar det sig att det blir två inlägg i rad med samma papper som grund. Inte mycket att göra åt det nu. Kan i alla fall vara ganska kul att se olika sätt att använda samma papper.

Jag har använt min edge scraper för att ruffa till kanterna på pappret lite. Detta gjorde jag också för att kunna få plats med en svart cardstock bakom, som bara sticker fram litegrann på alla sidor. Därefter har jag sprejat lite med min glimmer mist nerifrån höger hörn och upp mot vänster. Det är därför det är en brun fläck över journalingbladet. Notbladet har jag skrivit ut från nätet, biljetten har jag också skrivit ut. Därefter har jag behandlat dem med glimmer mist och lite rosa chalk. Journalingbladet har jag rivit alla kanter på och chalkat.



Detta har jag använt:

Bazzil - svart, med slät yta
Prima - glitter, Arabasque
Prima - Fabulous Journaling Notebooks
Prima - Floral Light Brown
Prima - Prästkragar, Rosa
American Crafts - Thickers, Lax, Mullberry TYVÄRR SLUT I BUTIKEN
Glimmer Mist - Sandy Beach (rätt färg finns inte, länkar till alla övriga)
Fluid Chalk - Warm Red
Edge Scraper


Det var allt från mig denna gången.
// Petra

3 kommentarer:

Happy Anna sa...

Va kul att se hur olika det kan bli med samma papper :) Superfin LO!! Ganska stilrent...men det gillar ju jag ;)
Kram

SCS sa...

Underbar LO!

Maiden sa...

Ja men det var ju jätteroligt att det kom så nära varandra - kanonkul att se två olika! :-) Jätteläcker lo!