måndag 31 augusti 2009

Yes Box!

Jag har fått låna en Multiboard! Å jag tror nog att jag e "tvungen" att köpa en alldeles egen... Med denna variant så kan man lätt som en plätt göra egna kort - och askar! Askarna föll jag pladask för!Jag gjorde två små askar som man tex kan lägga ett presentkort i! Och eftersom det var jag, Maiden, som gjorde dem så blev det i svart å med döskallar på!!! :-) Vilken överraskning va!? Hi hi. Själva botten av asken är gjord av svart cardstock och så har jag använt det läckra nyinkomna pappret med döskallar på från My Minds Eye på två olika sätt till lock:Inkidostämpel grattis embossade jag i svart på baksidan av pappret: En svart Gardenia och så bling bling samt en radda vit pearlmaker runt hela asken! Gud så användbar denna produkt är - vad gjorde man innan den fanns!? ;-)Den andra asken gjorde jag också med svart cardstock som botten men nu tog jag baksidan av döskallepappret som lock å satte sedan på framsidan av samma papper lite snett ovanpå - den vita gardenian ville sig inte riktigt låta sig fotograferas men... Bling swirl, embossat stämpeltryck å så lite pearkmakers!


Material:

Nu får vi se om det är någon som varit snäll och får en present i en fin döskalle-box av mig!! Hoppas ni blev sugna på att prova Multiboarden - det var verkligen roligt å dessutom superlätt! Massa kramar från Madien

4 kommentarer:

pysselninjangittan sa...

hmm...jag har hela väskan och haft den nu i ett halvår och ännu inte kommit mig för att försöka förstå hur man gör :(
Fast dina askar blev ju supersöta, så kanske man skulle våga sig på en ask :)

SCS sa...

Kanonfin precis som med allt annat du gör!

Kram, Fia

Yoli Design sa...

suuupernajs najs nasj!!

:D

Kraaaaaaaaam

~ Sophia ~ sa...

De här lådorna är verkligen läckra!
Skulle nog vara kul att testa en sån Multiboard.

Gillar verkligen din stil. Rockig men ändå med softa, lite romantiska inslag.

KRAM!