onsdag 7 oktober 2009

Höstens färger

Dom senaste åren har jag kommit på att jag egentligen inte vill ha någon vinter alls :) jag gillar helt enkelt inte mörkret och kylan. Trots det så kan jag inte komma ifrån att jag älskar hösten och framför allt höstens färger. Det är ju faktiskt nu som det är så otroligt vackert ute med alla färgskiftningar i naturen. Hösten till ära så har jag gjort ett kort som går i höstens färger.

Jag tänkte ge kortet till en kollega (KB) som tack för att hon gav min lille son en skottkärra, därav monogramet.
Jag "klädde" kortet med samma papper på både fram och baksida för att få ett så enhetligt kort som möjligt.Det mönstrade pappret är en klar favorit hos mig, det kommer ifrån Websters Pages.

Detta har jag använt mig av till kortet.
Mönstrat papper : Websters Pages - Bachelor
Enfägat papper: Bazill Bling - Glass Slipper, Bazill - Raw Silk - Orange
Spellbinders: Lables Four, Petite Scalloped Circles
Stämplar: Maison Ornate Alpha
Öljetter: Circle Watercolor Muted

Glöm inte att kika in i butiken för det är massor av spännande nyheter på väg in.

Sedan får ni ju inte missa Ylwas tekniktävling, så låt er kreativitet flöda och skicka in massor av underbara bidrag till oss.

1 kommentar:

~ Sophia ~ sa...

Vilket härligt kort, Anna!
NU förstår jag vad man skall ha spellbinders till ; )
Måste nog lägga till det på min önskelista....

KRAM!