tisdag 1 december 2009

Fantastiska stämplar!!

Handarbeta har fått in FANTASTISKA stämplar från Crafty Individuals och jag har gjort julkort med två av dem:



Jag älskar att jobba med dessa fantastiska stämplar - de funkar både att färglägga dem lite försiktigt med t ex akvareller, eller bara stämpla med stämpelfärg eller att embossa. Mina motiv är embossade med svart.

Kanterna är inkade med distress ink pads.

Material
Papper: Maja Design
Blommor: Gardenia, Prima

Övriga dekorationer och spillbitar privata.

Glöm inte Malins julkortstävling. Den hittar ni här!!

Glöm inte bort att njuta av glögg och peppisar!!

*kram*
Ylwa

3 kommentarer:

Malin/Majamelon sa...

Sååå fina kort! Älskar stämplarna!! =D

Kram!

Yoli Design sa...

Åhhh så läckra...
ja, jag älskar stämplarna därifrån!! mumsiga alltså och du har fått till det kanoners... :D

jag har gjort en beställning och snart har jag nog några här hemma... hihi

Kraaaaaaaam

Maiden sa...

Me like korten, me like stämplarna å me like peppisar å glögg!! :-) Hi hi
Kram