måndag 7 december 2009

Mitt paradis

Jag ääääälskar att vara i Handarbetas fysiska butik!! Det är verkligen tur att jag bor nära för jag vill vara där ofta! Tänk att få gå runt bland alla varor å klappa å känna på dem... Hi hi. (Ok, det har väl hänt att jag köpt lite för mycket saker ngn gång men... Man kan ju liksom inte låta bli!) Jag t.o.m. älskar att inventera! Fia tycker nog att jag e lite knäpp, men jag gör det med glädje! Sist jag var hos henne bad jag henne ta ett kort på mig i butiken å det gjorde jag sedan en layout av: Här sitter jag på golvet med massa skojsigheter runt mig! Det är ju såklart skoj att handla på nätet åxå, men jag tycker ändå att det är en helt annan sak när man får känna på produkterna å även pröva dem lite! Se till att komma förbi nu innan julen då det är extra öppet!Den stora blomman är från Prima å likaså spetsen, under blomman har jag satt fast lite rooosa pärlfloss.

Jag måste även berätta hur pappersvalet gick till den här gången... Det var min kära DT-kollega å jag som var i butiken samtidigt å så bad jag henne välja papper åt mig. Hon blundade å pekade på lite papper på måfå å så här blev resultatet! Jag gillar utmaningar å dessa rosa papper hade jag nog inte valt själv! ;-) Tack för hjälpen Anna!

*******

Material:

Melissa Frances - Paige

MME - Beautiful morning (baksida)

Prima blommor

Prima spets

***

Ha en fantastisk vecka! Själv ska jag slipa lite på de sista julklapparna - min BIA har fått jobba lite! :-) Å sist men inte minst, glöm inte tävlingen! Det är fortfarande ett par dagar kvar!

Kram

5 kommentarer:

Yoli Design sa...

mig att du tillhör möblemanget där inne... :D Så hrälig LO också i lite otippade färger!! Snyggt som bara den!!

Vart är Fia då?? hihi Har du gömt henne någonstans... thihiii

Kraaaaaaaaam

Camilla sa...

Jättesnygg LO. Men vill ju se kortet lite närmare jue...;)!

Kraaaaaam <3

Malin/Majamelon sa...

Supersnygg LO vännen! Du ser ut att stormtrivas i butiken ;P

Kramkram!

~ Sophia ~ sa...

Men Kerstin då...! Trodde inte att du kunde scrappa i rooooosa ; )
En väl dold talang....

Unknown sa...

Åh, så mycket fint du gör!!

Tack för din gulliga kommentar i min blogg :). Nyckelhålet är färdigköpt, kommer fr Melissa Frances.

Ha en bra dag!