måndag 7 september 2009

Här bor Totte

Den här gången har jag gjort en skylt som ska sitta på en kattbur på utställningar. Det är en kille som heter Totte som behöver just en sån. Jag ville göra den rätt enkel, men ändå ha en "ylwa-prägel"

Basen är ett card stock som är 24X20 cm. Jag har klätt det med ett mönstrat papper som är något mindre och byggt upp skylten därifrån. Jag river ofta mina papper och chalkar in de vita kanterna med en chestnut roan eller creamy brown.

Ni har väl inte glömt bort den stora "Handarbetaträffen" i höst??! Hoppas vi syns där. För mer information gå till Handarbeta.se

Material:
Papper - PRIMA Enlightened (baksidan förstås), PRIMA Joyful Yellow

Dekorationer - Gardenia Lavender, Crystals Flourishes Coffee

Övriga dekorationer och fonter är privata.

2 kommentarer:

Maiden sa...

Mmm, läckert. Dock så blir man ju nyfiken på hur framsidan ser ut... Hi hi

SCS sa...

Underbar!! mer än så!! Fantastiskt vacker!!

Kram, Fia