fredag 18 september 2009

Tävling á la Maiden

Tävlingsdax!!

Varannan söndag kommer vi hädanefter ha tävlingar här i bloggen!

Först ut att utmana er blev jag... Å gissa vad jag vill att ni ska göra... Jepp! Hårdrockslayouter/kort vill jag se!!!!! Det är förmodligen inte någon som missat att jag e en liten (stor...) hårdrocksbrud å inte e så mycket för det rosa, gulliga å blommiga... Därför tänkte jag nu utmana er å se era tolkningar när ni tänker HÅRDROCK!!! :-)
Lite inspirationspapper från butiken:Jag använde det underbara döskallepappret från My Minds Eye till att göra den här presentasken som jag visat tidigare:Ett annat papper med lite döskallar å mer färgglad bakgrund är detta från Bo Bunny: Döskallar går alltid hem hos mig... Här har jag målat med cracklepaint!Dessa papper känns rockiga tycker jag i alla fall! Har använt den till en BOM layot en gång!

Ja det finns ju så mycket mera att inspireras av, men jag ska väl inte göra allt jobb åt er!! ;-)Såå... vad väntar ni på!? Skapa hårdrock!!!!!




Ni har till onsdagen den 30 september på er att skicka in bidragen till oss på adressen kaerran(snabela)hotmail.com. Söndagen den 4 oktober publicerar vi vinnaren som röstas fram av oss i designteamet!!


Och priset... Mmm... Ett kit med blandat scrapgodis!! Yeahaa!!

Massa kramar från

Maiden

6 kommentarer:

~ Sophia ~ sa...

Skall bli såå spännande och kul att se vad som kommer att skapas ute i stugorna.

KRAM!

Ellis sa...

Åhh, det ska jag se om jag kan fixa, gillar döskallar! =)
Kram

Carola sa...

Kul tävling :)En fråga, går det bra med alter, askar eller annat också, eller är det bara kort eller LO som gäller?

Maiden sa...

Självklart så går det bra med altrat mm åxå! Bara det rockar!!! :-)

Myricas Farmor sa...

Hej
jag får inte maile adressen att stämma, det är något fel på den skriver dom.
För jag vill vera med i tävlingen och gjort en LO.
om du går in på bloggen så ser du alstret där.
Ha en god dag

Happy Anna sa...

Kul! Håller med Sophia, det skall bli jätte spännande att se vad som skapas ute i stugorna.
Din egna LO var supersnygg som alltid ;) ursnyggt foto på dig också ;)
Kram