söndag 6 september 2009

Yolis Nyhets tips och Vinnare utsedd....

Hej hej Tjejer!

Min förra skissutmaning gick i solnedgångens tema och är nu avslutad. Vann utlottningen av läckra gardenior gjorde Marina med detta helt underbara alster!
Tack tack och ett stooort Grattis önskar vi dig.

Maila mig din adress så kommer snart blommorna på posten. YooRee_Storm@hotmail.com



***

Tiden går fort och tänk att juliga förberedelser redan börjar nalkas. Kände mig inte alls sugen på julen förrän Fia visade mig dess underbara julpapper som anlänt till shoppen. Visst blir man sugen! Ja, de är sååå läckra!




Ja, jag ser både julscrappen och julkorten bli prydda med dessa godingar. Fler papper från MME hittar du HÄR.


Ni har väl heller inte missat våra nya DT-tjej Malin (Maja Melon) som är ett friskt tillskott till vårt glada gäng. Hon är en fantastisk kortmakare undrar just om hon kommer att använda dessa toksöta stämplar på sina kort!? Så härliga, och det är skönt när sommaren får hänga kvar ett litet tag till.

Ingen har väl missat Martha Stewarts punchar!? De är så superläckra och Fia säljer ju dessa till det generösa priset av 169kr styck. Finns i flera superläckra mönster och vad jag förstått så går de åt som smör i solen... SKYNDA! :D hihi

Här hittar ni fler punchar...


Ni som känner mig vet om att jag ÄLSKAR allt vad bling och pärlor heter... Gissa om mitt hjärta slog en extra volt när jag såg dessa supersöta små halvpärlor bland nyheterna.

Pearlmaker finns också i alla nyanser - en produkt jag hoppas att vi kommer visa mycket mer av under hösten, för den är sååå läcker.




Mina favoriter denna vår och sommar har varit just Crackle painten som är så grymt effektfull. Kolla in några av mina tidigare inlägg här så ser ni hur jag använt mig av den.

Självklart kommer det att komma mycket, mycket mer saker, så håll utkik...

Så för er som kommer till Handarbetas träff ge gärna önskemål på vad ni vill se mig/oss i teamet dema. Även Badanka och Webmosterhelen kommer att ge tips, ha minikurser och bland annat visa upp alcoinks. Ja, efter den helgen kommer ni vara proppfulla med ny inspiration och kunskap. :D *längtar*

***

Ha det bäst så länge tjejer!

Kraaaaaaaaaam

//YooRee

ps. ni glömmer väl inte Yolis favoriter heller? Dessa på julens alster är ett måste!

1 kommentar:

Cornelia sa...

GRATTTIS till vinnaren, Marina!